среда, 16 апреля 2025 г.

За кулисами «Зелёной волны» — творческая мастерская проекта

 Проект «Зелёная волна» — это не только конкурс Moedemm, но и целая серия вдохновляющих мероприятий, прошедших в Йыхвиской Кесклиннаской школе. С января по апрель 2025 года работа кипела в самых разных направлениях — от дизайна до технологий и сценографии.

Ученики 9В класса под руководством Светланы Сафроновой разрабатывали логотип проекта — символ, который объединил идею экологичности, движения и стиля.

Важной частью стала постановка модного шоу. За сценическое оформление и режиссуру отвечали Антонина Латту и Татьяна Булатчик-Верховски, Татьяна Лаада ,  музыкальное сопровождение для показа создавала Антонина Латту. Благодаря их творческому подходу, каждая коллекция на конкурсе ожила на сцене — ярко, артистично и незабываемо.




Большую роль в подготовке к конкурсу сыграли технические мастерские, которые провели Маргит Пинна-Валге и Виктор Веси. Ребята познакомились с технологиями обработки материалов, учились использовать вторсырьё с умом и фантазией.


Каждое из этих мероприятий стало вкладом в общее дело — в проект, который помогает школьникам расти, мечтать и создавать осознанно.


Rohelise laine kulisside taga - projekti loominguline töötuba

Rohelise laine projekt ei ole ainult Moedemm konkurss, vaid ka Jõhvi Kesklinna koolis toimuv inspireeriv ürituste sari. Jaanuarist kuni aprillini 2025 keesid tööd erinevates valdkondades - alates disainist kuni tehnoloogia ja stsenograafiani.

9B klassi õpilased töötasid Svetlana Safronova juhendamisel välja projekti logo - sümboli, mis ühendas ökoloogia, liikumise ja stiili ideed.

Oluline osa oli moeetenduse lavastamine. Antonina Lattu, Tatjana Bulatšik-Verhovski, Tatjana Laada vastutasid lavakujunduse ja lavastuse eest ning Antonina Lattu lõi show jaoks muusika. Tänu nende loomingulisele lähenemisele ärkas iga võistluskollektsioon laval ellu - eredalt, kunstiliselt ja unustamatult.

Konkursi ettevalmistamisel mängisid olulist rolli Margit Pinna-Valge ja Viktor Vesi poolt läbiviidud tehnilised töötoad. Lapsed õppisid, kuidas materjale töödelda ja kuidas taaskasutatavaid materjale nutikalt ja fantaasiaga kasutada.

Iga selline tegevus oli panus ühisele eesmärgile - projektile, mis aitab koolilastel teadlikult kasvada, unistada ja luua.