четверг, 22 мая 2025 г.

Kohtumine ajakirjanik Mihhail Komaškoga: vestlus meediapädevusest

21. mail külastas meie kooli Eesti ajakirjanik ja meediakoolitaja Mihhail Komaško. Ta kohtus 8.A ja 8.B klassi õpilastega, et arutada tänapäeva ühiskonnas väga olulist teemat – meediapädevust. Kohtumise käigus rääkis Mihhail sellest, kuidas infot kriitiliselt hinnata, kuidas eristada usaldusväärset teavet valeinfost ning miks on oluline säilitada kriitiline mõtlemine meediasisu tarbimisel.


Sündmus toimus MTÜ Tuleviku Meedia uue projekti raames, mille eesmärk on arendada meediapädevust ja infokindlust eelkõige vene keelt kõneleva noorsoo ja õpetajate seas Tallinnas, Harjumaal ja Ida-Virumaal. Mihhail tutvustas õpilastele ka projekti eesmärke, kavandatud tegevusi ja võimalusi osalemiseks.

Kohtumine äratas õpilastes suurt huvi – nad esitasid küsimusi, jagasid oma kogemusi ja arutlesid meedia rolli üle tänapäeva noorte elus. See oli sisukas ja hariv vestlus, mis aitab noortel muutuda teadlikumateks ja kriitilisemateks meediatarbijateks.


21 мая нашу школу посетил эстонский журналист и медиатренер Михаил Комашко. Он встретился с учениками 8А и 8Б классов, чтобы поговорить о важной и актуальной теме — медиаграмотности. В ходе встречи Михаил рассказал, как правильно ориентироваться в информационном пространстве, как отличать достоверную информацию от фейков и почему важно сохранять критическое мышление при потреблении медиа-контента.

Мероприятие прошло в рамках нового проекта, который запускает MTÜ Tuleviku Meedia. Этот проект направлен на развитие медиаграмотности и информационной устойчивости среди русскоязычной молодёжи и педагогов в Таллинне, Харьюмаа и Ида-Вирумаа. Михаил также рассказал школьникам о целях проекта, его предстоящих мероприятиях и возможностях для активного участия.

Встреча вызвала живой интерес у учеников: они задавали вопросы, делились своим опытом и размышляли о роли медиа в жизни современного подростка. Это был важный и полезный разговор, который, несомненно, поможет ребятам стать более осознанными и внимательными пользователями информации.